Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешки P0404 и P0101

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грешки P0404 и P0101

    Момчета от скоро почнах да усещам пак как около 3000 оборота колата губи мощност и съответно набира по-слабо.Като натисна педала до долу когато стане това и се изстрелва,а това става винаги като стигне около тия обороти.Преди месец и нещо пак беше така и ходих при един човек който само с дизели се занимава.Оправия и каза, че имало сцепен маркуч, който са оправили + чистене не егр-а(имаше си грешка за него).Както и да е колата тръгна-имаше пак леееко замисляне но вече като стигне до към 4000-4500 оборота което не ми беше фатално тъй като едвам се усещаше, а тия обороти ги стигам само когато изпреварвам евентуално.Днес реших да видя да нямам спукан маркуч но преди това си взех лаптопа и кабела и отидох в колата все пак да видя...и ето ти на тези две грешки и спрях да се занимава изобщо с тия маркучи.
    Та въпросът е какъв може да е проблема?Аз клоня към егр-а май ама не знам.Може ли егр-а да прави този проблем ако има цепнатина по маркучетата му.Тествах го иначе и стои отворен на около 35% при спокойно каране и като натисна педала по-рязко се затваря явно защото показва 1% тогава.
    Има ли вариант тоя егр да се отваря някак си и да губи налягане при тия обороти.Сам съм и ми е трудно да гледам лаптопа в момента като го направи затова питам тук понеже проблемите им са май общи и се повтарят при всички от нас (или повечето айде-може да има и щастливци ).
    Прави го на всички скорости и винаги, а не на моменти.
    Просто след 3000-3500 оборота набира но стрелката на оборотите се движи определено по-бавно от колкот от 2000 до 3000 оборота и това се усеща.
    Ето идна снимка на показанията на дебитомера но занижените стойности до колкото разбрах от майстора тогава се дължели на проблема с егр-а.

    http://media.snimka.bg/s1/2359/030962651-big.jpg?r=0
    Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 14:52.

  • #2
    Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
    Момчета от скоро почнах да усещам пак как около 3000 оборота колата губи мощност и съответно набира по-слабо.Като натисна педала до долу когато стане това и се изстрелва,а това става винаги като стигне около тия обороти.Преди месец и нещо пак беше така и ходих при един човек който само с дизели се занимава.Оправия и каза, че имало сцепен маркуч, който са оправили + чистене не егр-а(имаше си грешка за него).Както и да е колата тръгна-имаше пак леееко замисляне но вече като стигне до към 4000-4500 оборота което не ми беше фатално тъй като едвам се усещаше, а тия обороти ги стигам само когато изпреварвам евентуално.Днес реших да видя да нямам спукан маркуч но преди това си взех лаптопа и кабела и отидох в колата все пак да видя...и ето ти на тези две грешки и спрях да се занимава изобщо с тия маркучи.
    Та въпросът е какъв може да е проблема?Аз клоня към егр-а май ама не знам.Може ли егр-а да прави този проблем ако има цепнатина по маркучетата му.Тествах го иначе и стои отворен на около 35% при спокойно каране и като натисна педала по-рязко се затваря явно защото показва 1% тогава.
    Има ли вариант тоя егр да се отваря някак си и да губи налягане при тия обороти.Сам съм и ми е трудно да гледам лаптопа в момента като го направи затова питам тук понеже проблемите им са май общи и се повтарят при всички от нас (или повечето айде-може да има и щастливци ).
    Прави го на всички скорости и винаги, а не на моменти.
    Просто след 3000-3500 оборота набира но стрелката на оборотите се движи определено по-бавно от колкот от 2000 до 3000 оборота и това се усеща.
    Ето идна снимка на показанията на дебитомера но занижените стойности до колкото разбрах от майстора тогава се дължели на проблема с егр-а.

    http://media.snimka.bg/s1/2359/030962651-big.jpg?r=0
    Щом говориш за маркучета на ЕГР-а предполагам колата ти е 2.4 136 коня,ако е така ти препоръчвам да му сложиш тапа на тръбата където влиза в колектора,и да забравиш за всички проблеми.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Да точно такъв е двигателя.Пропуснал съм да спомена.Да го затапя ама няма ли да окаже влияние на работата на двигателя.Тоя който я прави ми каза тогава, че има вариант да се затапи но на тоя мотор не искал да го прави.Каза по-добре да си работи.Та последно при този мотор няма проблем да се направи, а за другите има-така ли?Всъщност да те на другите май не се управляват с вакум и при тях може и да има значение ако не се премахне софтуерно.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
        Да точно такъв е двигателя.Пропуснал съм да спомена.Да го затапя ама няма ли да окаже влияние на работата на двигателя.Тоя който я прави ми каза тогава, че има вариант да се затапи но на тоя мотор не искал да го прави.Каза по-добре да си работи.Та последно при този мотор няма проблем да се направи, а за другите има-така ли?Всъщност да те на другите май не се управляват с вакум и при тях може и да има значение ако не се премахне софтуерно.
        Aз пък ти казвам да го затапиш,нищо няма да и стане на колата
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Aз пък ти казвам да го затапиш,нищо няма да и стане на колата
          Ще стане! Ще вземе да върви тогава

          Comment


          • #6
            Затапвай го, проблеми няма да имаш, на моята от 2 години е затапен и проблеми няма. Единствено малко по-бавно загрява.
            Alfa Romeo 166 2.4jtd

            Comment


            • #7
              ОК, за затапването ще го зататапя! Но защо се зацапва толкова бързо.Чистен е преди месец-месец и нещо и едва ли съм минал повече от 1000 километра.Сещам се, че каза тогава човека, че е мерил и дюзите и едната имала само малко отклонение от останалите но каза не е проблем карай си не се притеснявай.
              Някъде из форума има ли схеми на нужните планки или да импровизирам? Във фиат форума видях такива ама не знам дали стават за нашите параходи.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                ОК, за затапването ще го зататапя! Но защо се зацапва толкова бързо.Чистен е преди месец-месец и нещо и едва ли съм минал повече от 1000 километра.Сещам се, че каза тогава човека, че е мерил и дюзите и едната имала само малко отклонение от останалите но каза не е проблем карай си не се притеснявай.
                Някъде из форума има ли схеми на нужните планки или да импровизирам? Във фиат форума видях такива ама не знам дали стават за нашите параходи.
                Цапа се,щот са ни много хубави горивата.Планката е същата като на Браво 1.9 ЖТД например,така че ако я имаш начертана от Фиат форума действай
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Аз си я направих от едно кенче изрязах го с обикновенна ножица.
                  Alfa Romeo 166 2.4jtd

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                    Аз си я направих от едно кенче изрязах го с обикновенна ножица.
                    Не давай тъпи идеи!

                    Comment


                    • #11
                      Да това ако си го направил отиди си намери някой да ти направи една хубава планка по-дебела, че товя ако не е прегоряло още скоро може да и да прегори.
                      Днеска вдигнах капака да свалям егр-а първо да му дам последен шанс да го изчистя и после да го затапвам иии като вдигнах капака веднага ми се наби на очи една цепнатина около 5см. от горната страна на маркуча между кулера и колектора.Грейнах просто.За да видя дали е от това 100% го увих яко с шведска лента и отгоре върху цепнатината го стегнах с две скоби яко и тръгнах да пробвам иии сега направо се забиват в червеното оборотите.Като слязох от колата вдигнах капака пак да видя какво е станало да не го е издухало налягането тва мое изпълнение и не беше ама под шведската лента имаше леко протекло някакво масло около 5мм само и като го пипнах с пръста беше яко черно-доста по-черно от това в двигателя та не знам може и да се изцапало и от кулера.Та сега ще търся вариант за да го сменя с нещо тоя маркуч и ще наблюдавам за това масло.
                      Но все пак тия грешки не знам дали няма нещо общо с тая цепнатина.Егр-а ще го пробвам и затапен но днес не успях.
                      Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 20:34.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                        Не давай тъпи идеи!
                        А ти недей да говориш за работи, без да знаеш ! Не е нужна по-дебела планка, понеже там няма кой знае какво налягане, а и от 2 години съм така и ламаринката е здрава !
                        Alfa Romeo 166 2.4jtd

                        Comment


                        • #13
                          то налягане няма ама има висока температура
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                            А ти недей да говориш за работи, без да знаеш ! Не е нужна по-дебела планка, понеже там няма кой знае какво налягане, а и от 2 години съм така и ламаринката е здрава !
                            Пак ще се повторя Не давай тъпи идеи!!!

                            Comment


                            • #15
                              Не можах да намеря отговор на един въпрос:
                              Кога и при какви обстоятелства компютъра записва грешка с ЕГР-а?
                              Извинявам се ако има писано някъде но не открих!

                              Comment

                              Working...
                              X